.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر سیدهادی خامنه ای به گیلان

سیدهادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) پنج شنبه هفته جاری به شهر رشت سفر می کند و به گفتگو با احزاب اصلاح طلب استان گیلان می پردازد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی احزاب استان گیلان و به دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در این استان، سیدهادی خامنه ای روز پنج شنبه ضمن حضور در شهر رشت از نزدیک با گروه های سیاسی، ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان به بحث و گفتگو خواهد نشست.
بر اساس این گزارش، همچنین سفرهای استانی اعضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در حال برنامه ریزی است و با قطعی شدن این سفرها زمان آن اعلام خواهد شد.
سید هادی خامنه ای همچنین در این سفر سرپرستی روزنامه حیات نو در استان گیلان را نیز افتتاح خواهد کرد.
گفتنی است تاکنون مجمع نیروهای خط امام (ره) علی رغم اعلام سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مبنی بر عضویت این مجمع در ستاد مزبور، نماینده ای را به ستاد ائتلاف اصلاح طلبان معرفی نکرده است و عضوی در هیچ یک از ارکان این ستاد ندارد.
همچنین بر اساس توافقات انجام شده قرار است کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با کمیته سیاسی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان جلسه ای را در جهت تعامل با یکدیگر در بحث انتخابات داشته باشند که این جلسه ظرف هفته جاری برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.